Å komme hjem


Det er så godt å komme hjem, enten det er etter en tur ute i naturen, eller etter en lang arbeidsdag. På denne årstiden er det da som regel mørkt. Været de siste ukene har stort sett vært grått, med noen solgløtt innimellom. Det har vært tåke, snø og regn om hverandre.



Den gamle veien i nærmiljøet har sin egen sjarm. Her føler jeg meg satt tilbake til en annen tid. Store vannpytter gjør veien nesten uframkommelig når det regner. I fjor vinter gikk det fint an å gå på ski her.



I mørket synes lysene fra husene omkring ekstra godt. Det er koselig. Her bor det folk, jeg er ikke alene.



Vel hjemme i huset vårt, tenner vi lys mens vi spiser middag sammen. Det gjør så godt. En felles stund i en ellers hektisk hverdag.

Ha en god kveld, alle sammen!



Kommentarer

  1. Så stemningsfullt det er i nabolaget ditt! Familien din må ha det godt, tror jeg... Utrolig kjekt å samles rundt kjøkkenbordet og spise middag etter en hektisk dag på skole og jobb. Det er sånne stunder man husker og betyr noe. Godt å tenne masse lys og kose seg inne når det er surt og kaldt ute. Jeg har et høyt forbruk av stearinlys,jeg også, men heldigvis er ikke IKEA langt unna...Hehe!

    Lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar hos deg nå, men som du vet har jeg hatt ei lite pause fra bloggingen. Godt å kjenne at noen har savnet meg. :) Nå skal jeg lese og nyte alle de fine bildene du har lagt ut i tidligere bloggposter. Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Fine og stemningsfulle bilder av veien deres! Her prioriterer vi også og møtes over felles middag hver dag så sant det går. Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg