Paradisfugler - mønster


Min give-away er avsluttet og vinnerne trukket.

Du kan hekle din egen paradisfugl om du ikke var blant vinnerne! Du finner mønsteret her.

Mønsteret er laget av meg og bare til privat bruk. Du må gjerne bruke det, men ikke selge det. Dersom du legger ut bilder av din ferdige fugl på internett, ber jeg deg om å linke til bloggen min, og oppgi at jeg har laget mønsteret.
Jeg setter pris på om du legger igjen en kommentar dersom du laster ned mønsteret.
Mønsteret er lagt ut som PDF-fil på Google docs. Der kan du både se, laste ned og skrive ut dokumentet. Du må ha Acrobat Reader for å kunne lese filen.

God fornøyelse!

© Sylke Feldhusen, http://lysstreif.blogspot.com/

Kommentarer

  1. Du for en vakker header!
    Du er så storveis god til å ta bilder, jeg får appelsin og kakao abstinenser...
    Nydelig Sylke!!
    Og så moro med ny hekleoppskrift, jeg koser meg med sokkene - det tar litt tid, men hva gjør vel det...
    Gleder meg til å få de ferdige.
    Mønsteret er storveis og råbra forklart!!
    Ha en strålende søndag ❧
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Herlige paradisfuglar :)
    Har lasta ned mønsteret, skal prøve å hekle en sånn :)

    SvarSlett
  3. Paradisfuglene dine er glade og herlige:o) Alltid kjekt med ny hekleoppskrift!
    Ønsker deg en flott uke:o))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Paradisfuglene er morsomme og fargerike. Så snilt at du vil dele mønster.
    Klem T

    SvarSlett
  5. Du er bare helt fantastisk med bilder og bruken av dem.

    Det begynner å bli en stund siden jeg heklet og strikket, og da slipper jeg heldigvis å huske på hvem som sier "patenten".

    Det blir spennende å se hvem som vinner. Kanskje lykken er med meg i kveld - på selveste kvinnedagen.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg