Mitt kule juletre - æææ - julekuletre :)


I år har vi et ekte hekletre, nesten bare pyntet med mine heklede juletrekuler. Heller et hekletre enn et hespetre, sa mannen min. Og det har han jo forsåvidt rett i :)

I toppen ser du den heklede stjernen som jeg skrev om i forrige innlegg. Den ble raskt akseptert av en ivrig edderkopp som våknet til i stuevarmen!


Noen få figurer fikk også lov til å henge på treet. Mens mor var på jobb, ble juletreet pyntet av ungdommen i huset, og far ordnet julemiddagen. Da mor kom hjem om kvelden, var alt klappet og klart - deilig :)


Ha en fortsatt god jul!

Kommentarer

  1. Helt nydelig! Utrolig flott med all den heklepynten din! Stjernenvar bare fantastisk!
    Ha en fortsatt god jul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fantastisk at jeg kjenner en som hekler julepynten selv. Alt jeg har greid å hekle dette året, er kanter rundt to grytekluter som jeg rakk å pakke inn og gi bort til jul!

    SvarSlett
  3. Å for et herlig juletre :-) Eeelsker julekulene dine ! helskjønne !

    Ønsker deg en fortsatt fiiin julefeiring !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Å det var eit kult juletre :-)

    romjulsklem♥

    SvarSlett
  5. Kjempefint tre og herlige kuler og ikke minst stjerne .
    Ønsker deg og dine en fortsatt god jul :) Håper det er bra med deg .

    SvarSlett
  6. For et koselig juletre!
    Ha en fortsatt fin jul!

    SvarSlett
  7. Nydelig! Kos dere videre i jula!

    SvarSlett
  8. Så koselig julepynt du har laga :)
    Ønskjer deg gode juledagar :)

    SvarSlett
  9. Det er så fint med al den hæklede pynt. Du er heldig, at nogen havde pyntet træet så fint:)

    SvarSlett
  10. Treet var gjenomført flott! :o)
    Ynskjer dykk ei fin romjul.

    SvarSlett
  11. SÅ fint et juletre da Sylke!!
    Du er utrolig flink til å hekle altså, moro at du har brukt det på treet - og stjernen er nydelig!!
    Og utsikten i bakgrunnen!! *SUKK*
    Fortsatt god jul Sylke - og ha mye god hvile :))
    Varme klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  12. Så fint du har pyntet til jul, og den stolen med skinnet i så herlig ut.

    Jeg ønsker deg noen gode romjulsdager.

    SvarSlett
  13. Å for et nydelig heklejuletre, fantastisk pent.

    Jeg ønsker deg og dine noen fine og fredfulle juledager.

    Klem fra Turid

    SvarSlett
  14. Så kult med heklet stjerne på toppen- finnes nok bare en slik;) Godt å komme hjem til ferdig mat;)
    Ønsker deg en fortsatt god jul!

    SvarSlett
  15. Kjempestilig juletre!
    Originalt og vakkert.
    Ha en fortsatt fin kveld, høres ut som en riktig fin julaften!

    Klem,I

    SvarSlett
  16. Et flott juletre! Mange fine heklede kuler, og stjerna er nydelig!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  17. Flotte julekuler! :) Litt ekstra stas å ha et tre med pynt man har laget selv ;) Skulle ønske jeg var halvparten så kreativ og fingernem som du tydeligvis er! :)

    Sv: Ja, du har rett... Er både lov å drømme og å faktisk bare dra sin vei! :P Får se hva jeg gjør. Kom frem til at et alternativ er å jobbe som vikar den uka i stedet for, så kan jeg tjene litt mer penger til reising nens jeg tenker på hvor jeg vil dra;)

    Har du noen reiseplaner fremover da? :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg