18. desembervott



Her er dagens adventskalendervott. Det var til og med blå himmel og litt sol da bildet ble tatt :)
Mer informasjon om mønsteret finner du i dette innlegget.

Det er veldig kjekt med planlagte innlegg. Jeg kan skrive innleggene på forhånd når jeg har tid, lagre dem, og med "planlegg"-knappen kan jeg velge når de skal publiseres. Det er spesielt praktisk når jeg skal ha et innlegg hver dag, slik som nå med adventskalendervottene. Da trenger jeg ikke å poste dem manuelt hver dag, for det skjer automatisk :)

---------------------------------------

Hier ist der Adventskalenderhandschuh des Tages. Es war sogar blauer Himmel und ein bisschen Sonne, als das Bild gemacht wurde :)
Mehr Information über das Muster gibt es hier.

Es ist praktisch mit geplanten Blogartikeln - anstatt jeden Tag zu posten, kann man im Voraus Artikel speichern, die dann am gewählten Tag erscheinen :)

Kommentarer

  1. Herlig med blå himmel. Her er det bare grått, dag ut og dag inn. Men det er heldigvis lyst og trivelig innendørs da. :)

    Fin ny vott, og smart med en sånn funksjon som poster innleggene automatisk.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg