24. desembervott og alle votter på en gang





Her er alle adventskalendervottene samlet, og 24.desembervotten har som vanlig sitt eget bilde! Vottene skal henges på juletreet, sammen med mine heklede julekuler som du finner her (min egen oppskrift, på norsk).
Mer informasjon om vottemønsteret finner du i dette innlegget.
 
Jeg ønsker alle sammen en velsignet julehøytid!
---------------------------------------

Hier sind alle Adventskalenderhandschuhe zusammen, und der 24. Adventskalenderhandschuh hat wie gewöhnlich sein eigenes Bild! Die Handschuhe werden an den Baum gehängt, zusammen mit meinen Weihnachtskugeln. Das Muster dafür ist von mir und hier zu sehen, allerdings nur auf Norwegisch.
Mehr Information über das Handschuhmuster gibt es hier.

Ich wünsche euch allen ein gesegnetes Weihnachtsfest!

Kommentarer

  1. For en flott samling små votter! Tipper de gjør seg godt på juletreet. Riktig god jul til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Janne! Bildet av juletreet kommer snart :) God jul til deg også!

      Slett
  2. Eine ganz außergewöhnliche Idee den Advent zu begehen! Sehr schön!
    Ich wünsche dir ein schönes, geruhsames Weihnachtsfest und alles Gute für das neue Jahr.
    Mit vielen Grüßen,
    Karin

    SvarSlett
    Svar
    1. Vielen Dank. Karin! Ich wünsche dir auch ein frohes Fest und einen guten Rutsch!

      LG Sylke

      Slett
  3. HERLIG!!!!! Tusen takk for den fine "adventskalenderen" ;-) Ja, den fristet virkelig!

    Önsker deg og dine en riktig GOD JUL og et velsignet, godt Nytt År!

    Takk for alt du deler her på bloggen din! Er glad at jeg ble oppmerksom på den!

    Stor, varm juleklem sørfra (fremdeles møkkavær)
    Annette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Annette! Så hyggelig at du liker vottene og bloggen min! God jul og godt nytt år til deg også! Og så håper jeg at du snart får bedre vær... ;)

      Stor klem til deg :)

      Slett
  4. Så flotte votter! De må være fine på juletreet ditt. Ha en riktig fin jul videre:))

    SvarSlett
  5. Det er da den yndigste juletræspynt. Glædelig jul til dig.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg